"Muzyka to nic innego jak uczucia, które można usłyszeć"

Dzisiaj będzie kolejny post związany z muzyką <3 Chcę Wam przedstawić kilka moich ulubionych piosenek oraz moje ulubione fragmenty tekstów. :D Miłego słuchania i czytania :D (kolejność piosenek jest przypadkowa) 


happysad - Nic nie zmieniać 

"Ochrzcili mnie
Chociaż ponoć głośno protestowałem
Teraz gdy głośno protestować chcę
To chcą okładać mnie pałami
Zabraniają
Ust całować płci tej samej
A sami dają mi karabin
Każą strzelać do ludzi innej wiary"


Mrozu - Jak nie my to kto? 

"Bo jak nie my to kto?
Bo jak nie my to kto?
Bo jak nie my to kto o o o?
Bo jak nie my to kto?
Bo jak nie my to nikt tego lepiej nie zrobi tu!


Daj więcej beatu maestro.
Buja się całe sąsiedztwo.
Nie znamy granic i przez to
Potem czujemy się kiepsko.
Niedouczeni na błędach.
Dzisiaj się tworzy legenda
Za pomocą stopy i werbla.
Dodaj do tego Amsterdam,
Wiesz dokładnie o co chodzi nam,
Bo Ty chcesz osiągać idealny stan."



Elektryczne Gitary - Dzieci 


"Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły 
zapaliły papierosy, wyciągnęły flaszki 
chodnik zapluły, ludzi przepędziły 
siedzą na ławeczkach i ryczą do siebie" 




Najlepszy Przekaz W Mieście - Tylko Ona 


"Ja też tak miałem brat
Posłuchaj mnie i patrz
Ona zasypia ze mną i budzi każdego dnia
Nigdy mnie nie opuszcza
Nigdy mnie nie odrzuca
Jako jedyna dała prawdziwe uczucie, kumaj
Jest od narodzin ze mną
Przyjacielem, kolegą
Kobietą, siostrą
I co tam jeszcze możliwego
Tak wiele jej zawdzięczam
Wyciągnęła mnie z piekła
To jest muzyka - moja druga kobieta"




Maleo Reggae Rockers - Droga wojownika 


"Liczy się każdy, nawet ten najmniejszy.
Pierwszy będzie ostatni, a ostatni pierwszym.
Co Cię nie zabije, uczyni Cię silniejszym.
To droga dla wytrwałych, a nie dla najmocniejszych.
To nie jest opera. Tu się na serio żyje i na serio umiera.
Nie ma nic bez ryzyka.
Taka jest właśnie droga wojownika!


Powstań! Walcz, wojowniku!
Zawsze trzymaj zło na celowniku!
Wstań. Walcz, wojowniku.
Wstań i walcz."




30daysofilne - Otępiały 


"Będę Cię...
Kochał!
Mocno całował!
Bez przerwy wąchał!
A z przerwą szlochał!
I będę tęsknił, kiedy mam kiedy mam czyli zawsze
I będę Cię jadł czyli zawsze
I będę siedział zawsze otępiały"




Dawid Kwiatkowski - Jak to? 


"Zaczarowani sobą ciągle wierzymy, 
że w głębi duszy mamy jeszcze siły,
aby ukryć, te niepotrzebną złość,
Coś innego dawno już chciał zrobić ktoś,
O dobre jutro właśnie jego proś
i razem, zastanówmy się
Będę obok jeszcze trochę dłużej,
tych samych błędów już nie powtórzę
nie mogę znowu stracić Cie,
Gorąca wiara pokazać chce,
że to wszystko dzięki niej, 
więc znów zastanówmy się


Jak to? Jak to mogło zdarzyć się? Nabraliśmy siły by wszystko złe przegonić precz,
Jak to? Przecież miało być tak że, nieposkładane z poskładanym nagle połączyło się,
Jak to? Jak to wszystko stało się? Z nienawiści do miłości, złu robimy wbrew,
Jak to? Powiedz mi jak to stało się"




Luxtorpeda - Autystyczny 


"Jedziemy w górę mapy, morze jest na północy
A z nami leci ziemia jak wystrzelona z procy
Wiem, że do mnie mówisz, wiem i wszystko słyszę
Nie mogę odpowiedzieć, przy drodze drzewa liczę

hej hej na pierwszy rzut oka
hej hej nie widać, że kocham
hej hej na pierwszy rzut oka
Nie widać, że cię kocham"




Czesław Śpiewa - W sam raz 


"Ja tak sobie marzę, 
Że jesteśmy w siódmym niebie,
Że nadszedł czas i w sam raz 
Trafiło tam każde z nas

Tak oczywiście, 
Wybrałem milczeć, inaczej zniszczę
I z tą pieśnią zostałem sam, 
Bo tobie brak słów, których ja już nie mam "




Dżem - Do kołyski 



"Żyj z całych sił
I uśmiechaj się do ludzi
Bo nie jesteś sam
Śpij, nocą śnij
Niech zły sen Cię nigdy więcej nie obudzi
Teraz śpij

Niech dobry Bóg
Zawsze cię za rękę trzyma
Kiedy ciemny wiatr
Porywa spokój
Siejąc smutek i zwątpienie
Pamiętaj, że

Jak na deszczu łza
Cały ten świat nie znaczy nic a nic...
Chwila, która trwa
Może być najlepszą z Twoich chwil..."






















Jeśli spodobał wam się ten post i chcecie takich więcej to napiszcie w komentarzu. Jest jeszcze wiele takich piosenek, które lubię. Pisanie takich postów sprawia mi przyjemność i podejrzewam, że za jakiś czas pojawi się jeszcze taki post :D 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Family

I'm going further...